Since when was war a passion?


BÄSTA JOHANNA FYLLER 17 IMORN! KÄRLEK PÅ DIG!
 ♥

Idag är det toooorsdag, skola, dans, dans, hem äta, nu dator.
Kul dag.
Oj, oj, Laleh är den bästa för mig.
Lov nästa vecka.
Fredag imorn, ingen spanska, yeeey, fika med Bark, upp till Mandis, Jätten med Idd, hem, äta mammas bästa mat, Let's Dance.
Lördag, fikis med mina darlings (kärlekens dag), dansen, Johansson & Björkenstam-familjerna här, Melodifestivalen.
Söndag, kalas, lilla Jason fyller 2 år.
Måndag, what?
Tisdag, agera modell då Frida tar kort haha, dans på kvällen.

Resten av veckan vet inte jag vad det kommer bli, men livet vet det, för det är livet som väljer't.
No man can go to history when there's no time (we regret everything)
Laleh, man fattar inte alltid, men livet är en gåta, och likaså mycket i livet. Eller, ja, alltså.

F&F i sängen nu tror jag, och Laleh i Popcirkus på dvd som pappa laddade ner till mig.
Kan väl passa på redan nu att säga att jag älskar eeeeer. Min familj och mina vänner, gött seriöst, men jag gör ju det! Åh, jag är svår att leva med, tror jag, kanske, men förlåt för det. Jag älskar er allt. Hihoheha.
PUSS
och det är så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0