Erkänn, snyggt?


Var hos tandläkaren som sagt. Dom spände rälsen och satte nån grej så att gluggen skulle försvinna. Och nu är den borta! Kolla! Försök föreställ er ingen räls, och att jag inte har några gluggar i sidorna (man ser ej dom på bilden men)- då kan man se hur snygga tänderna blivit. Fatta vad jag kommer skratta och le sen med världens niciga tänder. Åh, nu vill jag nästan ta bort räls-fan snart för nu ser det ju bra ut :) Förutom gluggarna, men äh, what the fuuuuck.
Hemkommen efter att ha gjort stan lite med Sören och Teresia som fyller 18 idag- Grääättis! Nu är jag hemma och ska äta makaroner och köttbullar för andra dagen i rad. Fan vad gottigt. Om någon skulle be mig beskriva mig själv med 3 ord skulle det bli:
Social, temperamentsfull och hungrig.
Social är jag alltid (om jag inte är trött och arg), temperamentsfull (jo tack, kanske bara nu i puberteten?) och jag går alltid runt hungrig. Dock inte på annat. Hoho.
Nu ska jag kila upp och äta. Ikväll blir det helkväll framför tvn: Grammisgalan, Top Model OCH konsert med Robyn på 2an! Hur ska jag hinna se allt? Zappa blir ordet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0