ETT HÅL I TRAGUS


Så här blev det, om ni ser mitt öra i min dåliga webbcamera.
Jag mötte Jossan i stan så gick vi direkt och tog hål. Jag sa att jag var
nervös och frågade om jag kunde få bedövningsalva, lite halvt på skoj kanske.
Haha, han sa att det var lugnt och att det inte gjorde så ont.
Så jag la mig ner och han bara körde in sprutan, det gjorde inte alls ont. Jag bara:
''Är det redan över?''
Så det var koluuuugnt. Och resultatet blev ju bra. Nu efteråt känns det ingenting,
pulserar bara lite ibland, men men, så är det ju.
Efter håltagningen tog vi en fika, sedan köpte jag lite örhängen (bland annat dom på bilden, ska föreställa peace-märket) och sedan hemåt, och Joss till simningen.
Ikväll blir det födelsedagsfest hos Helena som fyller 20 år. Blir nog trevlanZZZ!
PUSS på några fina människor that i löve:
IddJossMandSörBarkJohannieBasti

Kommentarer
Postat av: sören

puss till dig babe;)

2009-01-02 @ 18:14:50
Postat av: emelie:)

Åhh fyttirackarn va snyggt det blev du, Puusss på dig med, syns imorgon<3

2009-01-03 @ 21:37:43
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0