GILLAR MAN ATT SOLA SÅ GÖR MAN!


Haha. I somras när jag och Joss solade. Jag var så jävla dum och somnade, så när jag vaknade hade jag en stor, vit rosett på ryggen. Bad.

1. Jag ser ynklig ut när vi var på Göteborgsoperan med 9c
2. Jag och mullsen i somras

Lite bad att jag precis spenderat hela myskvällen med Idden och lägger in bilder med mig och Joss. Men men, jag älskar dom båda så mycket så spela roll! =)
Let's Dance och På Spåret med FF och lite dator.
Imorn blir det dans, ska försöka åka till staden lite innan och kika lite innan, köpa nödvändiga grejer. Sedan gå tidigare till dansen tror jag, dansa lite på Beyoncé-koreografierna =)
Nu ska jag säga pusshejdå till Manden på msn, och så ska jag upp och lägga mig och kolla lite FF tror jag. Saknar dom så HIMLA mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0