Give it, give it, give it to mama


Låten Green Light med Beyoncé har jag nynnat på hela dagen och kan inte sluta sjunga textraden som rubriken lyder. Anyway så ser ni en bild från Thailand för ett år sedan, och i sommar blir det Italien i 2 veckor med familjen Johansson. Ska bli sketakul! Sardinien, here WE come!
Jag har inte skrivit sen i torsdag. Bad.
Så igår var det slutspurt på skolveckan eller vad man ska kalla det, och på kvällen var det mysmysmys- och Let's Dancekväll med Sören, Johannie och Teresian hos Barken och det var så mysigt. It feels good to talk med dom. Det är bra det. Och idag har jag inte gjort ett piss. Gjorde ett försök att åka ner och dansa med det var låst, så jag köpte lite nödvändiga grejer på Apoteket och for hemåt. Började läsa svenskaboken och jag är på sidan 130 av 400. Ska läsa UT den imorn. Hur ska det gå? Den är helt okej, men det är så segt när man vet att man ska läsa så jävla mycket på en dag. Får liksom sträckläsa imorn. FAN.
Ikvällen har jag bara chillat och ätit för jag var hungrig. Kollat på Hairspray, världens bästa film typ.
Nu ska jag väl slita mig härifrån om det går och gå upp och läsa skitboken. Fan vad tråkigt. Ååååååååh, jag dränker snart mig själv i mitt egna saliv.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0