Headache built this woman


She looks good. She looks fine, and i really lose my mind.
Chokladpudding och nudlar blev det hos Sören! Teresia och Sören blev galna ett slag, jag och Johannan var betydligt lugnare. Sedan for jag och J hem till henne. Åt godis, pratade lite. Sedan skulle hon och hennes bedårande tvillinglika syster Sanna på bio, så pappa hämtade mig.
- Nu är jag hemma. Jag har så ont i huvudet! Så himla ont i huvudet! Jag fick det när jag åkte bil. Och pappas kompis som satt i bilen luktade rakvatten, och då fick jag ännu ondare i huvudet.
- Jag ska städa nu. Har kommit på, som nån kändis även gjorde i någon tidning vid nyår, att jag inte riktigt är trygg om det inte är städat runt mig. Så nu ska jag tvätta lite, dammsuga, bädda sängen, måla naglarna.
Sedan ska jag nog kolla på Obamas gala vid halv nio om HANDBOLLS-SKITEN ÄR KLAR VID TVN DÅ!!!
Och det håller på till halv 11. Så innan det ska jag duscha, göra mig i ordning för kvällen. Ja, nu ska jag gå upp och ha lite kvalitetstid med mig själv, sätta på musik, slippa höra DET HÄR JOBBIGA JÄVLA LJUDET FRÅN HANDBOLLEN PÅ TV SOM INNEHÅLLER JOBBIGA SPORTKOMMENTATORER, DÅLIG MUSIK I EN HANDBOLLSHALL MED JOBBIGA FOLK SOM PRATAR UR HÖGATALARE! 
 
Rusk.

Hej raaaa.

Kommentarer
Postat av: emelie;) handbollsfäään ;) haha

Nu får du sluta Jull, handbollen var ju höjdpunkten på hela dagen jue!! BÄST BÄST BÄST och jag döör för Carlén! snygging!<3 Puss på dej...

2009-01-18 @ 21:00:06
URL: http://ebark.blogg.se/
Postat av: Helena

Fyfan, dissa inte handbollen asså säger bara det! Världens bästa sport, mycket mer action och fart än fjuttig dans;)

2009-01-19 @ 22:33:29
URL: http://helenathealmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0