Hrmf

Torsdag idag, dagen efter nyår. Segt. Sjukt segt. Efter diverse telefonsamtal och sms inatt, somnade jag vid 6, när det blev tyst i huset efter att broder med kompisar sov över. Fick kila upp vid 1 ändå idag och iväg till Jätten för att inhandla chokladpudding och grädde med Joss, åkte hem till mig, slappade.

Och som alltid efter jul eller nyår orkade ingen laga mat i huset så det blev pizza. Så jag och Joss åt ännu mer och blev trötta och sedan följde jag henne hem.

Så, då vet ni.

2009 nu. Känns som 09 låter lite konstigt. 2008 kändes mycket bättre med en gång, 2010 kommer fan vara glans-året! Men 2009? Jo, jag har bestämt mig för att allt ska bli bättre 2009. Verkligen ALLT. Allting verkligen. Jag ska lyckas med vad jag än gör.

Jag ska förändra mig lite, eller jag ska göra sånt som jag gillar och tycker är kul och trivs med, jag ska börja på ny kula :D Vad det nu innebär. .  Men fan, jag .. åh, vad jag vill göra massor detta år. Får se hur det blir!

Börjar redan imorn med att planera lite 2009. Ska beställa biljetter till Laleh och Beyoncé i mars och maj. Blir fan så kul. LalaLAAAAA! Ojoj, vad roligt det kommer bli. Konserter .. liiiivet!

Jag har huvudvärk och är trött och klockan är redan halv 7. Vad göra, vad göra? Blir väl att dega här hela kvällen i guess. Borde dammsuga rummet också, borde. Men orkar man? Nja.

Hare gött all the people out there and don't forget to enjoy the year 2009!!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie ;)

Gott Nytt ÅR! Älskar dig JUlia :D<3

2009-01-01 @ 19:35:49
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0