It's bricked up in my head


Idag är det tisdag och kan man ha haft en värre dag? Så skriver man nog många gånger i sin blogg eller dagbok men det är nog inte så farligt ändå. Men äh. Började med att jag var skittagg på att dansa så jag tog bussen ner, Idd missade den så hon åkte ner på cykel. Så kommer jag ner och upptäcker att allt är stängt! Har ingenstans att dansa, jag som hade med mig duschgrejer och hela köret. Älvhögsborg gick inte heller, var tvungen att betala för att kunna dansa där. Så det sket sig big time. Så jag och Ida gick och köpte lite gottiga grejer på Matmor och satte oss på en bänk i Oden (?).  roligt hade vi. Värsta emosarna satt där på en bänk i Oden en röddag med 0 folk i staden. Anyway tog jag bussen hem och då vart Amanda och fader där i bilen så jag åkte hem till manden och var där tills för någon timme sedan då jag kom hem.
Oj vad ointressant.
Nu har jag ont i huvudet, är äckligt oduschad och vill inte alls till skolan på torsdag. Har bestämt mig för att skolka från livet, går det? Ska satsa på skolan nu, och dansen. Och vara snäll och fin mot dom jag gillar. Sen skiter jag i resten. Ok? Hoppas 2009 inte blir som på bilden; huvudvärksframkallande och jobbigt. Men jag ska satsa och skita i allt. Ja, strunta i allt ska jag göra.
De två S:en 2009: Satsa & Strunta- big time!
Time to .. do something, i don't know what.
Tandläkarn imorn. Okej.
HEJ då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0