kärlekärlekärlek

Tänk att det är givet
att sådana som ni finns till i livet
Det är synd att inte omvärlden kan se
vad ni gör, vad ni vill, hur mycket ni kan ge

Tänk att det är sanningen nu
att jag faktiskt är lycklig över du + du
det är sanningen just precis nu
ni övervinner alla
ja, till och med Gud

Åka jorden runt, känna skuld för nån
man kan ge pengar till hemlös, skicka pengar till nån fond
Men det ni gör, det räcker för mig
tänk att sanningen nu
är att jag är lycklig över dig + dig

Kärleka på, kärleka på
det är ju faktiskt så
att det är ni två
Kärleka på, kärleken är så
kärleken finns till för bara er två
er två ..
det är ju så ..



Jag letade efter nånstans att gömma mig
men istället hittade jag vägen till dig
Du förde mig in på det rätta spåret
nu finns du kvar, du har läkt såret

När du tittar på mig, känner jag frid
jag tittar tillbaka, vi vinner all tid
Jag finns här för dig, jag hoppas du vet
hoppas du vet, att detta är äkta kärlek

detta är kärlek ..
jag hoppas att du vet
det
detta är kärlek ..
du är min
jag din
detta är Kärlek
bara så du vet :)



Varför sova, varför blunda?

Varför ligga ned och sluta ögonen?

Ja, det kan man undra

Det kan vi väl göra sen?


Ta min hand, ut i natten

Vi måste vara tysta, inte skrämma katten

Håll hårt i min hand, följ med mig ut

Ut i mörkret, det kan aldrig ta slut


Jag känner ditt andetag, det är aldrig nog

Men ingen får vakna, vi måste vara tysta

Smyg försiktigt, säg inte ett ord

Hand i hand på syrsor vi lyssna


Stäng av en stund, älskling

Släpp loss ett tag

Du är ensam här ute med mig

Här finns ingen lag


Tyst tapp, våra bara fötter smyger

Ut i natten, natten med oss ut

Jag älskar dig så, du är så fin för att du lyder

Men här ute finns inget slut


Vinden ljuv, sommaren fortfarande kvar

Månen smyger fram, här står bara du och jag

Du i min hand, du kan väl stanna ett tag?

Jag tittar på dig, och du är bara min idag


Älskling, du måste vara tyst

Jag hoppas du vet att jag gärna vill bli kysst

Älskling, jag vet att du är här

Jag hoppas att du känner att jag just blev himla kär ..


Från mig till er
Hej Ida och Henrik! :D

Kommentarer
Postat av: sören

jag älskar veronica maggio,

kom jag på nyss!



puss jull!

2009-01-26 @ 13:36:50
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/
Postat av: H

Hej Julia :D

2009-01-26 @ 17:27:01
Postat av: I

GUUUD vad omogen du är H! Alltid lika omogen!

2009-01-26 @ 19:16:40
Postat av: julll

Men I! vad var det för omoget svar som H gav? Jag känner mig som en cooling i gossip girl som skriver första bokstaven i namnet! nu ska jag vara lika cool som H: ''HEJ IDA OCH HENRIK! :D''

2009-01-26 @ 19:37:06
URL: http://julll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0