Johanna, jag tycker allt om dig

¨
Johanna är kass på att baka. Men jag är faktiskt ännu dåligare. Så vi gav oss på ett sockerkaka-recept och blandade i lite kakao i, och resultatet blev att det inte smakade speciellt mycket, men jag åt glass till och drack vatten ur Johannas Tom & Jerry-glas. Käckt det, ni. Annars mysdag hos Johannan, hennes kära syster Sanna åker till Australien på söndag och ska plugga där. HUR cooolt och modigTTT? Cool hon är, den dära Sanna =)
Förresten är Johanna knasig. Men jag älskar'na ändå. Men jag fattar aldrig hur hon tycker och tänker. Hon går runt hela dagarna och snackar skit om Laleh när jag ylar om hur bra hon är, och säger att ''hon det där ''Lalle'' (hon uttalar det så) är så himla dööölig och trööökig!'' och sedan idag sa hon att hon bara skämtade, att hon GILLADE Laleh.
Också sa hon så här (efter att ha vart taskig mot mig dag ut och dag in):
''Asså, du och jag är ju släkt, så du blir ju som min syrra. Så jag kan ju vara taskig mot dig och så, för du behöver inte ta det allvarligt''.
Bra så, Johannan, jag gillar redan våran relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0