Kääärleeek


Ur www.josss.blogg.se:

VEEELLLVEEELLL, i morron är det mys dag med julll som jag verkligen ser framemot, (som jag då alltid gör när ja ska mööösa me julll) JULLLJULLL min älskade jull, vad skulle ja göra utan henne, våra löööööööncher i skolan är det bästa i skolan :D:D ja tror ja ska göra om en liten käck bild på oss och lägga in så ja inte glömmer henne ;) HHAHA lär ja ikke göra,,, ajajjajaja mkt tjöt om min älskade vän nu men I LÖÖÖV henne så mkt!!

Känns väldigt malligt att lägga in detta, men jag var bara tvungen! Jossan alltså, så himla fina ord och jag kan bara skicka dom rakt tillbaka till henne, imorn blir det mys med SALLAD- SÅ GOTTTT! =D

Kommentarer
Postat av: josssss!

HAHHAHAH, min älskade vän va skulle ja göra utan dig ;)

2009-01-17 @ 15:12:08
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0