KUL DIRR


Ser ut som jag har roligt va? Fan, jag hatar att vi ska ha redovisning på en tjock jävla deckare i svenskan på onsdag och jag har inte ens börjat LÄSA! Fan i helvetet. Men nu har jag suttit här sen jag kom hem och det blir bara värre och värre poser i webbcameran och bara värre och värre låtar som jag skrattar åt. Har kommit på att James Brown låter som en gris, lyssna bara på Cold Sweat när det är 48 sekunder kvar. Grisskrik! Men nu ska jag som sagt upp och ta med mig massa dricka och apelsiner om vi har och göttiga grejer och lägga mig i sängen och läsa. MÅSTE! Fan vad tråkigt. Eller nej, boken kanske är rätt bra. Första gången jag läser en seriös bok typ. Har kommit på att jag hade en bra hårdag idag också. Och att jag bara slängde upp håret i en jullebulle hela tiden och att jag blev nöjd med det. Kan inte riktigt säga att det blev bra för folk som läser detta kanske inte tycker det och då kommer det bli bad. Hahaha. Men nej, idag hade jag en snygg hårdag. Kolla luggen bara. Mjuk och härlig, inte fet alls. Inte ens nu. *Känner* <-- HAHA, Stina Lee-style. Nu ska jag stänga av Lily Allen-musiken och bege mig uppåt. Fuck vad trööööööl. PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: elin

coolast blogg! ;)

2009-01-09 @ 19:45:26
URL: http://pouffs.blogg.se/
Postat av: Bark:D

okej nya tag ska det bli mer mer inlägg men ska göra en ny header men har inga ideer men men :D

2009-01-10 @ 17:47:57
URL: http://ebark.blogg.se/
Postat av: Hej jag heter tröl

HEJ! i wanna know what is tröl? Ohb aby dont hurt me dont tröl me, no moar.

2012-03-02 @ 17:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0