Love is what we want (for the children)


A child is a child, wherever it might live
a threat is a threat, who ever is meant to be scared
To kill is to kill, even if the evil dies
a tear is a tear, even when the evil cries
cause love is what we want and need for the future.

Laleh! Sikken gudinna.

Skolan var allmänt strange idag. Äcklig mat, ingen mattelektion, tjaffs med läraren som vanligt på engelskan .Tråkigt.

Idag känner jag för att göra massor egentligen, men ändå inte för jag är så jävla trött. Jag ska komma på massa bra outfits. Jag måste ha en kavaj!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Jag satt bara och skratta när engelska läraren sa att klassen hade ljugit för honom. Han är patetisk och tror att alla har något emot honom, okej... Vissa kanske har det.



Kavajer är snygga! Men skjortor är snyggast. ;) hoppas att du hittar något snyggt. :)

2009-01-27 @ 00:02:51
URL: http://Http://Bambifuckface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0