Oj, ketchup från kanoten

Idd var här nyss. Vi hade mys, som alltid. Jag insisterade dock på att vara hemma hos henne, men så ville hon vara hos mig. I mitt tråkiga rum. Jag blir alltid så svettig i mitt rum. För det är så liten, och dåligt.

Så påstod Ida att mina känslor och humör ändras när jag har mens. Och det gör det såklart, men det är ju helt fel. Varför ska det vara så för att vi råkar tappa lite blod då och då?

Kollade Mia och Klara gjorde vi också, och då sa Klara så här
''När man råkar skura sig i tummen och det droppar blod, då kommer alla och tycker synd om en och det är viktigt med plåster och grejer, men så fort man pratar om blod som kommit ur vaginans hål så blir alla tysta och tar det så seriöst''.

Och det är ju fan sant. Lite ketchup från kistan, DET ÄR INTE SÅ JÄVLA MÄRKVÄRDIGT!

Men gud, varför pratar hon om mens, tänker ni säkert. Ja, varför INTE? Det är ju bara mens. Precis som vad som helst.

Kommentarer
Postat av: josssss!

julll. sluta prata om menssssssssssssss tönt ;) hahahahahaha!

2009-01-26 @ 20:05:10
URL: http://josss.blogg.se/
Postat av: Björk

haha, vad ska jag säga? LINGONVECKA!!

2009-01-27 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0