Queen Bee is about to stink


11 maj, Skandinavien, Göteborg, me and Idd.

Emen tjoOo!
Vaknade 2 idag igen, vad är det med mitt liv? Jag kan inte somna förrän 3 på natten och då blir det så när jag vaknar. Men men, tog bussen ner till stan och beställde biljetter till BEYONCÉ i Skandinavium. FATTA ELLÖÖÖÖR! Så jävla skoj. The golden ticket fick jag i handen och sen vart jag lycklig :D Fika med Idd och Johanna sen och sen for jag hem och åt tacos. Nu är Beyoncekonsert på vid tvn. Haha, så jävla guuuuuutt och bra.
Nu ska jag ta ur mina torra linser. Ha're gött!
PUSS

Kommentarer
Postat av: idd

stink? haha vrf stink?

2009-01-06 @ 15:20:23
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0