Som en fet jävla hamburgare


Jag & Joss, när vi bytte stil för en dag

Hejhej hallå.
Onsdag idag, sitter och kollar på Made from Sweden. Fan vad jag blir sur på tjocka, malliga jävla världsmästare som formar artister på deras eget vis. Jag blir arg.
Men jag tror jag ska skriva brev till mina närmaste och bästa, och säga att du folk lurar folk som emellanåt är ledsna.
Idag är det bra i magen, och ikväll har jag varit på en föreläsning i aulan om Rättvisemärkt och om miljön. Fan vad vi måste rädda världen, sluta äta kött, sluta köpa besprutade bananer och sluta åka bil, och det är inte så jävla svårt om man bara ger sig FAN på't. Men det är ju så mycket som frestar och lockar, vi människor är ju så bortskämda så vi vill ju ha det som vi kan få, och mycket kan vi få i vårat land Sverige, för här är vi rika.
Och nu börjar Made in Sweden igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0