Söndag

Idag har vart en konstigt dag.
Vädret har fått mig att känna mig som en fattig gumma med Påskkärring-sjal i Bratislava.
Jag har bara läst, läst och läst boken i svenska hela dagen i min säng.
Jag gick dock bort till Jätten vid fyra-tiden i blåsten för att köpa mig en godispåse.
Nu har jag skrivit lite om boken här på datorn, efter att ha utökat min FF-vägg lite. Det blev nice.
Så gjorde jag i ordning i rummet lite allmänt också.
Kan även meddela att en plupp i tandställningen håller på att lossna. Det är andra gången det händer.
Så jag kanske måste iväg till tandläkaren imorn före skolan och fixa det. Kul frågeteckeNNN?
Men nu ska jag upp, duscha, noppa ögonbryn, måla naglarna, läsa ännu mer bajsbok.
Och sedan sova.
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0