Tänk Norrland, mamma

Jaha, klagomål fick man när man pratade om mens! Men det var ju det jag INTE skulle få! DET ÄR INGET FEL I ATT PRATA OM DET! =D

Nu sitter jag här i mina nya skor som mamma köpte till mig igår. Mycket nöjd, jag skrev ''Tänk Norrland'' till mamma när hon skulle köpa ett par varma skor till mig. Så fanns det ett exemplar kvar, de stod där, 299 kr på rea (hade kostat 800, wow!!) med storlek 39. Ödet, faith.

Nu går bussen om några minuter så nu måste jag springa iväg.
Ska baka hos lillskiten idag efter skolan, och sedan hem och packa för Orsa eller vad det heter dit jag ska.
God morgon, och puss!

Kommentarer
Postat av: Bambi

Billiga skor :o & förlåt för att jag stack

hem under skoltiden, hade bara ont i magen /:

2009-01-28 @ 13:46:00
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0