Trött som en ko

Vet inte om kossor är trötta, men shit vad jag är trött. Jag gäspar. Jag fryser, pappa har dörren öppen för han packar in saker i bilen. Föräldrar. Alltid lika morgonpigga.

Det rinner ur mina ögon för jag gäspar så mycket, och jag försöker trycka ner mig en macka så att jag inte ska bli så där jävligt jobbigt hungrig så fort jag sätter mig i bilen sen.

Laddad ipod, och mjukisbyxor på. Jag vill helst somna i bilen igen.

Vi ses på söndag, om jag inte finner någon dator där!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erkänn du är inte ens i norrland du ha bara tagit flyget över till LA och spelat in en informationsfilm om mens.





HAHA

2009-01-29 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0