You don't know what i mean, but you know what i believe in



Din Sko
Mina nya skor. När jag tittar på sulan på bilderna Johann-lillskiten tog SÅ JÄTTEFINT (!!!!) så tänker jag på mönstret dom gör i snön, eller framförallt lera på åkrar och sånt där traktorer och sånt finns, ni vet? Jag tänker på traktorer när jag ser skorna. Eller sulan under skorna vill säga.
Men here you have'em. Shit, jag pratar ju som att ni har bett om att få se bilder på dom, men ingen har ju det, hahaha. Men what the fööööck, som Lind hade sagt. Jajaja.
Shit, jag chattar för mycket, och packar för lite.
Åker 7 hemifrån imorn, och jag har inte ens börjat med packningen. Men, äh.
Det är väl bara att slänga ner lite grejer?
Pappa gav mig en liten present ikvällen, en singel med Laleh, Storebror, som han beställt. Och det finns en akustisk version på Live Tomorrow där på!
Jag måste liksom lyssna på den nu!
Nu!
NU!
!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0