And my calls, no it don't make sense. And my heart is a vivid road

Så där ja! Solen är i Sverige och det utlovas HELA VECKAN!! Hallå, jag är glad :) Men kanske FÖR glad vart man idag i solen då man bränt upp hela baksidan av kroppen. Haha, röd kräfta vill jag lova. Var på Vänersnäs med Jossan, hennes mamma och syster. Var jättemysigt och härligt. Låg verkligen där och kände att jag mådde gött och trivdes. Haha, bra folk, bra miljö och bra tid i livet är bra. Haha. Har kommit fram till att jag måste köpa många korsordstidningar till Italien. Verkligen tidsfördriv i solen, fast då är ju risken att man bränner sig i och för sig, men jag får smörja in mig.

Imorn ska jag smörja in mig, ska till kusten än så länge bara med Sussie. Johanna kanske vi träffar, och sedan ska nog Jossan åka med FÖRHOPPNINGSVIS om hon inte åker med några guys. Får väl se hur det blir. Har i alla fall vart och handlat matlåda till imorn, mycket gött bröd och sallad med kyckling, mozarella, avokado och hela skiten ni vet. Mitt liv = sallad.

Det är GÖÖÖÖÖÖÖTT, och inte bara för att det är nyttigt.

Nu ska jag gå upp och smaka på brödet jag köpte förut och sedan ska jag bänka mig framför Lotta på Liseberg. Eller det börjar ju om en timme såg jag nu på tiden. Jaja, jag inväntar tiden med lite good music.

På onsdag blir det till att fira Linda, annars vet jag ej.
På torsdag blir det att inhandla mat inför helgen, annars vet jag ej.
På fredag till söndag blir det till att vara i Idas stuga.

Sedan på tisdag, nästa tisdag, är hela juni slut och då börjar juli och då är det snart Italien! Jag vill bara att tiden ska gå fort dit. Ska bli så jäkla gött att komma iväg. Inte bara att det är varmt och goa kvällar, utan att det är någon annanstans bara. Härligt så. Ska väl se till att komma till stugan några dagar också, och sedan är det ju Fallens Dagar. Timbuktu kanske på Havsbaden 15e juli. Laleh på Orust kanske 11e juli. Hello money? Och sedan Kulturkalaset där Laleh spelar.

Jo men detta ska bli en go sommar allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0