And off she goes

Nu måste jag iväg och träna, kommer hem efter det, ska bli skönt med duschninggggg efteråt. Ska försöka kämpa och köra hårt idag, trots att jag är stentrött. Jossan har precis gått hem, igår var det en go kväll med Zlatan (dreggel dreggel) och massa mys. Jaja, hej då! Åååh, balen ikväll också. Mm, det blir fint!

Bra att jag vet öppettider o så! 15.00 öppnar gymmet på söndagar, har jag aldrig vart på gymmet innan det på söndagar verkligen? Gud vad jag vet lite. Blir så trött! GANSKA taggad ändå åkte jag dit och upptäckte att allt var mörkt, att inga cyklar stod där och att dörren var låst. Fan då. Men men, det blir hemmaträning istället, det ger ändå mycket på min lilla kropp tycker jag! Nu ska jag köra mitt styrkepass, om jag hittar det här på bloggen, och lära mig denna dansen. Pöss

http://www.newsreview.com/chico/content?oid=598717

''Beyoncé and her crew are known to hire only trained dancers.''

I löve Ashley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0