Everybody believed but me

Oj, nu har jag inte skrivit här på några dagar. Men min dator, min KÄRA JÄVLA dator, har ju fått infektion eller något. Segar och hänger sig och är bara allmänt kass. Men så är det.

Midsommar har det varit, annars bara slappa dagar med vänner i guess. Ska även berätta att jag sprang dom där 2 km i skolan man gjorde i 9an, och då sprang lilla jag på 10.06, och när jag sprang igår sprang jag på 9.15! Nästan 1 minut bättring, STOLT! :) Sedan var jag och Ida och gymmade, så gött var det. Mmmmmmmmuskler.

Varför jag är uppe så här tidigt? Haha, jag ska följa med Jossan med familjen och sola och bada. Är dock uppe ganska tidigt, för dom har ju icke kommit än. Men men, kan ju inte lägga mig nu igen :)

Sitter och lyssnar på Christina Aguilera- Back to Basics på Spotify. Så himla jävla bra skiva. Helt sickt ju!

Jajajaaaaaa. Vad ska man mer skriva när man väl skriver. Jag är ju så rastlös och ivrig över att göra mycket nu. Jag hatar att inte veta vad morgondagen ska bjuda på, jag vill planera så man kan se fram emot saker och så jag vet att jag gör grejer. På fredag till söndag åker nog jag och Ida till hennes stuga i alla fall. Det ska ju bli fint väder (läs: 30 grader!) i slutet på veckan så det blir nog en go helg!

Nu tisdag, onsdag och torsdag vet jag dock inte vad som ska hända. Jo, onsdag ska vi ju fira Lindisen som fyllde 17 år igår, lilla gumman :) Annars vet jag inte. Jag antar att det blir masssssssa sol, som www.smhi.se säger, och då får man ju fånga dagen som Susen säger haha, och sola sola sola bada bada bada. Vill även åka ut till våran stuga någon dag. Ååååh, idag är det exakt en månad till jag åker till Italien. Vill bara utomlands dirr nuuuuuuuuuuuu.

Nu ska jag kiiiiile

''No matter what people say about my thing
I ain't going no place, i'm here to stay''

Christina är FAN hardcore! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0