I gotta know you now, we may never meet again


Tisdag och det är bara TISDAG. Vad är det här? Dagen har vart rätt så chill. Var i skolan från tio till tolv, hem till Bark och äta glass & nudlar, mmmm, och sätta på musik ute på altan och dansa. Har även gjort ett stretching-schema till Barken så hon ska bli vig nu sommar :) Lycka till, girl!
Ååå, det är så kul att man har så fina människor runt sig i livet och världen.
Idag åkte jag och Jossan hem till mig efter jag vart hos Emelie, så fick jag ett paket för att jag hjälpte till lite i fredags på Klaras student, och då får jag ett par rara TRÄSKOR, sådana som Joss har. Så snällt & så himla fint av er, dom ska jag använda flitigt :)
TRÄNING idag också, det gick bra!
Funderar på om jag ska sitta här i 2,5 timme tills då jag och Ida ska gräva upp våran låda som vi gör varje tisdag innan skolavslutningen varje år, eller om jag ska gå upp och söva i 2 timmar? Äh, kommer inte kunna sova ändå.
OCH
Vill bara ge en stor kram till Youtube, för tack för instruktioner från en video där hatr jag nu Spotify. Så gött!
..
Mm, nu ska jag fortsätta lyssna här.
KISSES PASS YOU BY

Kommentarer
Postat av: Emma från stockholm :)

Hej! Kan du inte lägga upp de stretchinh-schemat på bloggen? Jag skulle också gärna vilja bli lite vigare ;) Skulle vara jättesnällt!

2009-06-11 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0