Jag ska upp & kolla SATC nu & tagga för imorn, men jag gör en liten lista bara, det KAN väl vara roligt, kanske ..


11 HAR DU:
* Ett förhållande:
OOOOnej
* En bästa vän: flera
* Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: ja
* Fått ditt hjärta krossat: mjoo
* Skrikit åt en lärare: HAHA, jag har det va? Eller skällt mer
* Kysst någon och sedan ångrat dig: .. nej
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej, inte riktigt tror jag. Mer ''Ja, jag är på väg hem nu'' och kanske inte riktigt varit det.
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Haha, SÅN SKIT. Nej, men det har jag icke.
* Några husdjur: Mio & Rio-fiskarna sålde jag, så nej.
* Hamnat på polisstation: nej

10 DAGENS:
* Klädsel:
Vi säger så här: nattlinne, shorts/linne, bikini, jeans/linne/kofta, shorts/linne
* Hår: utsläppt, och bulle
* Låt: Sweet Dreams- Beyonce
* Vill ha: bra väder för hillvedeeee
* Sjukaste: hmm .. inget
* Saknad: sol
* Köp: nada
* Godis: Werter's! Haha, Barken har goda grejer.
* Attityd: Haha .. jag vet inte.
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Måste duscha.

9 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Evelina
* Kärlek: Haha, Johan Karlsson på dagis??
* Husdjur: Fiskfan
* Semester: Grekland (låg in the stomack)
* Jobb: Remember me? Haha
* Köpta skiva: Typ Hits for kids
* Piercing: Örsnibbarna eller tragus

* Konsert: Haha, Bo Kaspers på Fallens dagar!
* Fylla: oj .. i fredags. :( Skolavslutningen 1an då

8 Senaste:
* Personen som sms:ade dig: Sussie
* Personen som du kramade: Emelie
* Personen som ringde dig: Pappa
* Personen som du ringde: Det vet jag ej
* Personen du sa ''jag älskar dig'' till: vet jag ej
* Filmen du såg: Sex and the city
* Gången du grät: vet inte .. kanske i fredags
* Måltiden: Lite kvällsmat nyss

7 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm:
Fy fan, nej
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Ja, det är la nice?
* Kalla dig själv lycklig: ja
* Hellre ta bilden än vara med på den: Haha.. vara med egoistjävel
* Kunna gråta över en kille: Skulle kunna .. ja, det skulle jag kunna, men det är väl inget man önskar
* Kunna gråta över en tjej: Samma svar där
* Kunna springa 50 mil: Nej, det skulle jag inte klara. Men jag skulle testa absolutelyyyyyy

6 VAD:
* Gör du just nu: Ska efter detta upp och krypa ner och kolla SATC
* Ska du göra imorgon: Om det blir sol: Kusten med Bark, Sussie och Johanna. Om det blir sol: Hitta på någonting annat med Bark, Sussie och Johanna.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jävla fucking bitchballe
* Är det för väder hos dig just nu: Kvällssol (malligt ord)
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Hur han är
* Skulle du göra om du vann på lotto: Resa, flytta hemifrån & shoppa mat (och nya användbara kläder på Weekday!)

5 BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet: Haha nej
* Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 år
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Naeee
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Massor! Nej, men olika dagar. Just nu vill jag nog ha lite mer piercingar
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika i olika situationer.

Hej dåååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0