Master Blaster

Åh, dansen idag gick så bra. Förutom Linda som skadade benet, men älskade, du klarade dom två första danserna på streeten, du klarade Single Ladies, skit i den sista dansen! Se positivt på det! Vi älskar dig för det du gjorde, vännen!

Sååå .. :)

TACK alla fina som varit inblandade och som var där idag, ikväll. Dessa ingår i mitt tacktal:

Pernilla- min fina tränare som gjorde jazzdansen och som kämpat så med oss och som varit världens bästa, min idol, så duktig dansare och mamma sa ''Man ser bara man tittar på henne att hon är en grym dansare''. Pernilla, you're the shit! :) Haha. Tack även till Sandra som gjort en del på streeten, och ''It's my life''. Lycka till med bebben, going!

Linda- för att du och jag var så grymma och modiga och gjorde Single Ladies, är så glad för det :) Min ständiga danskompis, love to you!

Alla tjejer- som jag dansat med, haft så kul med, kul i lördags i Uddevalla också. Tack för det!

Ida & Jossan- som var där idag, betyder otroligt mycket för mig att ni tittade. Tack för det och för tidningen, i löve you!

Mamma, pappa & mormor- som var där och gav mig blommor, en peng och nu en klänning när jag kom hem med fina ord på presenten. I löve you!

Amanda- i löve you, vännen, tack för att du var där :)

Johannie & Sussie- älskade vänner, så kul att ni kom. Tack för fina ord och för att ni bara såg det, loooove!

Alla andra som gjort allt detta möjligt, hahaha seriöst, och för allt ni sagt och gjort. TACK!
DANS ÄR DET BÄSTA SOM FINNS! JAG ÄLSKAR DET OCH SKA ALDRIG SLUTA, OKEJ??? :D

Hej dååå :)

Kommentarer
Postat av: josss

Du är bäääst :)<2

2009-06-03 @ 07:25:38
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0