Sing it ya'll


Jag blev väckt.
Ja, så började min dag. Kvart över 8 ringer Sussie och är taggad ''Idag åker vi till Kusten!''
Tittar ut. Nja, inte direkt stekvarmt, men fint var det.
Ringde runt, Barken kunde inte följa med, skulle iväg vid 3, Johanna inte heller.
Okej, vi tar kusten imorn. Imorn när alla kan tar vi med oss matsäck och glatt humör till sol, klippor och bryggan.
Så jag och dessa två kvinnor på bilden åkte till Göteborg istället.
Köpte fritidskort innan också så nu kan man åka mycket hit och dit i sommar och bada och ha det gött.
Vi åt lunch på en uteservering, och jag fick skräll jättebad mat. Huhu.
Gick och satte oss vid vattnet, njöt av värmen och sen var det bara att följa Bark till tågstationen.
Jag och Sussie vandrade vidare, jag köpte ett linne och sedan köpte vi lite saker för att vid 7 ikväll överraska våran fina vän Johanna. Hoppas hon inte läser detta innan 7 bara. Fast hon är inte hemma tror jag.

Nu har jag vart ute och sprungit 3 km (HELA slingan sprang jag, så stolterrrr!) och ska göra mina situps och det, SEDAN duscha och sedan sticka iväg till Sussie där jag ska krama Joooohanna min vän. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0