Take the box and get out


Världens goaste kväll hos världens bästa Susanne Bjurbäck! (bara för att du säger Julia Strandlind hela tiden).
Cyklade nyduschad till Susen efter en timmes gymning på Friskis, och välkomnas in där Sussie dukar fram kaffe, te, chokladtoppar eller vad det heter och rabarberkräm. Hello, fröken snäll? Jag blir glad när jag välkomnas av mat :) Hungrig efter min träningen. Känner mig som i Eva & Adam när Eva cyklar hem till Adam på kvällen alldeles regnig och dom sitter i Adams kök och mamman kommer fram och frågar ''Vill ni ha te?'' ''Ja, tack'' svarar dom båda. Eller så känner jag mig som den gången Laleh berättat att hon kommit hem till några gamla vänner efter en spelning, och fick mat där, dom sa ''Du måste vara hungrig nu''.

Jaja, sedan blev kvällen lång och go och vi skiljdes åt i regnet och nu sitter jag här.
Väldigt laddad för en go dag imorn! Först Jossans systers student, 12.15 börjar utspringningen eller vad man ska kalla det, och sedan ska vi hem till familjen Holmén för att fixa i ordning för alla. Jag och Jossan blir väl som små assistenter eller vad man ska säga, ''servitriser' haha som hjälper till. Ska bli kul :)

På kvällen fyller min kusin Linda 25 år, så hon har bjudit hem släkten till sig. Jag ska dock bara vara med och äta, sedan ska det blir tjejmysträff hemma hos mig. Bark, Johanna och Susen. Det blir tydligen vin (oj, hoppas det är gott!) och lite småmatplock, sedan säkert vidare ut på stan eller vad vi fyra vimsiga tjejer hittar på.

Är i alla fall laddad för en go dag :)
Nu ska jag kolla Sex and the city (OJ vad bra det är, börjat från början nu igen) och sedan sova.
Kram kram!

PS!
Världens raraste och veligaste Bark har bytt blogg fram och tillbaka, från www.ebark.devote.se till www.friskaviljor.blogg.se till, nu då, www.SIPZIS.blogg.se
Check it out!
=D


Kommentarer
Postat av: Hoho

Ja men nu är jag fast tror jag men de tror jag varje gång. Kanske blir det en ny blogg om en månad nä men ska försöka att inte göra en nu HAHA puss på dej!

2009-06-07 @ 11:39:06
URL: http://sipzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0