Utkast: Såg sms ...


Pernilla & jag


Såg sms från Linda när jag vaknade lite över 9 ''Du är med i tidningen''. Rusade fullkomligt upp ur sängen och sprang ut i nattlinne till brevlådan, men där var den inte. Inte heller i huset, fick smsa mamma. Så hade hon tagit med sig den till jobbet i morse! Kul!

Sitter här nu i alla fall och äter fil och müsli. Ska till skolan snart och äta soppa med Jossan, och sedan är det en chill skoldag som börjar. Börjar ju kvart i 12 för bövelen!

Tänker på igår, fortfarande.. Det var så roligt. @--))------
Nu ska jag göra mig i ordning!
Och tack pappa för den fina klänningen. Eller tackade jag alla igår? Ja, det gjorde jag nog. Gushelov, hej då!


Kommentarer
Postat av: josss

sv:

ELLLER EJ;D

2009-06-03 @ 12:09:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0