We met in my salsa danceclass


Favoriterna alltså! Grymma dansare.

Ashley Everett.
Beyoncés dansare, 20 år bara. Helt sjukt duktig, hon kan dansa allt. Hon är med på Beyoncés turnéer och så nu, har varit med henne sen B'day-turnén tror jag. Hon, min danstränare Pernilla och Beyoncé är mina dansförebilder. Så grymma!
Nu ska jag stretcha och kolla Ashley på Beyoncé-dvdn så jag snart kan göra den där ''Everything just had to be spice'' eller vad hon säger.
Dessa tjejer är också RÄTT grymma, haha. Destinys Childs dansare:

Här kan ni se Ashley dansa med Beyoncé (hon kommer typ 1.08):


Nu har det vart träning för fullt på Hebe i 3 timmar. Kommer bli grym show imorn! :)
Nu ska jag duscha och kolla Beyoncé- shake it ladies, cha cha cha.
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0