Your attitudes come aboard and i'm so tired

OMG, vad bra låt med Amy! What it is heter den- kärlek till Spotify.

Idag har jag varit i GBG med girls och inhandlat lite. Behövdes kan jag säga. Min garderob innehåller urtvättade, noppriga och fula tråkiga kläder.

ÅH vad jag längtar till fredag- skolavslutning, mys med klassen, en go dag bara! Ska nog ha på mig något jag köpte idag. Just ja, jag köpte en kjol, jeans, shorts och väst. Och jag är kär i cykelbyxorna som är så coola nu, som jag inte köpte :( Ska köpa dom någon annan dag. I löve them. BLA BLA BLA, jävla tönt Julia snackar om kläder. Hur kul är det? Man tar på sig något för att det anses ''fel'' att gå runt naken. Jajaja, man får väl tycka det är fint med kläder, men ärligt talat har jag blivit mindre klädintresserad med åren. Fast det är väl kul att vara lite snygg om man ska bort, aja skit sam, käft nu. Lala ..

Some unholy war, mycket bra låt med Amy. Nu ska jag upp och kolla SATC och dricka vatten- NYA FAVVO DRICKAN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0