And then i heard what you said. Man, that was ugly


Det är ju så man slår huvudet i taket, så bra är det.

Jag trodde inte att jag skulle ha SÅ tråkigt denna måndag att jag skulle dra igenom hela Idol Final-dvdn från 2005 i flera flera timmar. Vad har jag för liv? Suttit och skrattat åt Jens jävla Takida-röst och åt Jonahs falska röst och ryckiga rörelser. Elina har dansat roligt, Sebastian har vart allmänt sexig och Måns musikalakrobat. Agnes var liten och blyg, men sjöng som vanligt väldigt bra.

Men idag är det måndag, och jag har inget mer att säga .. tjalalaaa .. jag har inget liv .. Idol 2005 .. tjohej vad jag älskade Agnes .. ojojoj .. pappa sa att vi skulle på nån mer konsert som var här i Trollhättan .. hm hm .. vad menar han med det? Han sa att det var en överraskning .. lalaaa .. sedan undrade han om jag gillade pytt i panna .. pappa är knäpp .. schalalaaa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0