Come and sit


Hemma nu efter skolan. Slutade lite tidigare och hann hem och äta. Så ska snart till dansen, väldigt opepp. Är ganska trött, sugen på godis och på att slänga mig i sängen och kolla OC. Förstår inte ibland att människor som inte är upptagna efter skolan har det hur gött som helst. Kan göra vad dom vill, aldrig upptagna. Det känns som jag alltid är upptagen. Om det inte är dans tisdag, torsdag direkt efter skolan är det skolarbete på måndag och onsdag som gäller eller andra saker. På helgerna brukar jag få sova ut och ha goa kvällar :) Men dom går så fort så snart är dom jobbiga veckorna komna igen.

Men jag ska inte klagaaaa, för jag har alltid sagt förr att jag gillar att hålla igång och det är faktiskt kul. Faktiskt.

Freeeedag imorn och alla snackade om att vi skulle ha shorts på oss? HUR mycket jag kommer frysa och skämmas på bussen behöver ej diskuteras. Kanske kan ha mina jeansshorts. Ja, så får det nog bli :) Får se till att raka benen bara,.

Nu ska jag nog upp och ta lite apelsinkrokant, ta på mig mjukisbrallorna och ladda inför två timmar med hetsiga barn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0