För jag fortsätter ändå

Varför kan man inte vara snäll hela tiden? Jo, för ibland är man arg.
Och idag skällde jag och Ida på barnen och dom blev arga och då blev det kaos.

Och jag älskar mina vänner, jag är glad för dom, och jag vill att Laleh ska sitta på min axel och vinka till mig, och försöka klättra upp i mitt ansikte och sätta sig på en ögonfrans så hon gungar upp och ned när jag blinkar så hon är med mig alltid. För hon säger själv att hon lever vidare i musiken, och musiken lever jag med och det är bra.

Jag ser bara fram emot morgondagen, jag och IDA SKA HA HELKVÄLL! Haha, skrällllll? Vi har aldrig vart på fest ihop (eller räknas typ liten miniförfest innan Insparken hos Nina? Förresten har vi aldrig vart på nån fest. Hahaha. eller jo, eller nej. eller jag vet inte), tragiskt enligt vissa, coolt enligt andra, så vi kör på helkvällar :)

Exempel genom åren

Julia, 12 år: - Ida, ska vi ha helkväll på lördag? Sova över, skriva -------- och kolla Mary-Kate & Ashley-filmer hela natten?
Ida, 12 år: - Jag vet inte om jag kan, ska kolla med mamma först ..

Julia, 13 år: - Ida, ska vi ha helkväll på lördag? Sova över, skriva -------- och kolla dans-filmer hela natten?
Ida, 13 år: - Jag vet inte om jag kan, jag tror det var kalas i helgen.

Julia, 16 år: - Ida, ska vi ha helkväll på lördag? Sova över, skriva -------- och kolla FF hela natten?
Ida, 16 år: - Ja, jag hör av mig!

Julia, snart 17 år: - Ida, ska vi gå på bio på fredag, Män som hatar kvinnor?
Ida, snart 17 år: - Ja, DIRRRRR! :D

Ida, du har bättrats, i'm proud!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa, fan va bra jag blivit!

pöss pö jöll <3

2009-03-06 @ 09:44:11
Postat av: idd

du förstod att det var jag va!?:D

2009-03-06 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0