In my last breath

Riktigt jobbig jävla morgon har jag haft. Min ena näsborre har varit helt igentäppt och då vart det svårt att andas. Det ar jobbigt, för jag andades så tungt och det var jobbigt.

Jag har ingen röst heller, och jag vet verkligen inte varför. Jag hade täppt näsa igår, och under kvällen blev det värre. Tillslut när jag och Bark och någon Tim gick hem kunde jag inte prata. KAN ha varit för att jag och Harvey skrek högt på toa. Fiskbullar med sås.

Jo, men alla hade nog roligt igår, stundtals i alla fall. Tillslut blev det väl lite för mycket av det goda för mina vänner, men då ger jag er massa sådana här till hjälp: @---)))------

Idag är jag snuvig och snorig och halsontig, men jag sjunger högt till Laleh ändå för imorn ska jag få träffa min prinsessa som i vissa stunder betyder mer för mig än någon annan.

Nu ska jag upp och duscha, bädda rent sängen som jag tycker synd om efter all hostning och snorning inatt, fräscht, och sedan är det dans klockan 3. Ganska otagg. Ska nog ta en cykeltur till Jätten innan om jag hinner, kanske. Får se. Fint väder, tjoho.

Hame Baham .. I'M NOT FOUND!
Puss

Förresten, bästa känslan för mig är när jag sätter på musik högt, Laleh, och lyssnar jättenoga och upptäcker nya grejer i låtar som man annars inte hört. Till exempel hörde jag precis att Laleh sjöng ''Hame Baham, Hame Baham'' två gånger så, lite för sig själv i den låten, Hame Baham. Helt fantastiskt. Upptäckte även för någon månad sedan att kören sjunger denna textrad i Invisible ''(and when I play on and when I play, it all falls through me, all is in control)''. Så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0