Julia

jag vet inte hur ni känner, människor. ni människor, vilka ni nu är. men jag tänker faktiskt jävligt mycket, eller väldigt mycket (jävligt är att ta i) på mitt namn. Julia. jag ska heter det hela livet. tänk!? hela livet går folk runt och kallar mig Julia. så brukar jag reflektera över det, vad jag tycker.

och när jag var liten lekte jag alltid att jag hette Jessica om jag skulle vara någon cool, stor tjej. men julia var liksom tråkigt. sen bara en dag blev jag så JÄVLA nöjd med namnet.

nu så heter ju fler och fler det och det är tråkigt. men Julia, det känns lagom allting. fint, puttinuttigt, tufft, inte SÅ sjukt vanligt som typ Emma, men ändå inte för ovanligt. jag skulle ju vilja heta typ .. Freja för det är ju inte så vanligt, men Julia .. jo, men det är ett bra namn :)

så lyssnade jag nyss på Maja Gullstrand och hon sjöng .. ''min väninna Juuuliaaa'' och det lät så fint. och man kan säga Julia i sverige, spanien och usa och det är bra.

jag orkar inte anstränga mig att skriva stora bokstäver, nu är det tidningar och sedan MAAAAAT. jag älskar mat. jag skulle kunna heta mat. ''mat, vill du ha lite mat?'' ''ja, mat vill gärna ha mat. mat mat mat.''

puss på maten

Kommentarer
Postat av: josss

Mat is the shit :D jull is the shit tooo ;D haahha ;D

2009-03-27 @ 20:05:53
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0