Löser sig på många sätt

Ett litet axplock (favoritord) av löselser (ett ord?) till min vän.

Allting kommer lösas och bli bättre igen
Det löser sig, det gör det alltid. Ja, det fixar sig. Så kommer allt bli.
Allting löser sig som en brustablett

Ibland måste man i livet förstå
att det man vill kan man inte alltid nå
Jag vet att man tycker och tänker och ber
för att man vill att allt det man ser ska bli mer
men tänk efter lite, var lite djup
allt blir bra, det ska inte gå utför ett stup
jag vill ju att du ska må bra, det är min enda önskan
det kommer bli, ge manken till, så kommer du snart se grönskan

Som Agnes sjöng:
I wanna feel love love love
take me higher than high


You have it
du har det
du är bäst nog
kom ihåg när du dör:
jag stod bakom dig och log :)

Bästärdu!

Kommentarer
Postat av: my lady .

jag är en brustablett!:D

...

2009-03-05 @ 21:50:01
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0