My friends keep say

Söndag, brukar vara världens schletnaste tid och dag i mitt liv och även fast det hände mycket idag var jag i söndagsdepression som vanligt. Huvudvärk, usch. Jag fick 2 alvedon av mormor som vi var hos. Hon fyllde år idag, grattis på det. Men vet dock inte åldern för henne nu. Mormor :)

Sedan var det NIF-möte, och det var segt att sitta där 1,5 timme och ta in all information om KM:et, olika utbildningar och högtidsdagar inom gymnastiken. Hade vart roligare om Ida varit där, då hade vi suttit i vanlig ordning och skrattat åt urvalet av godisar i den runda plåtasken och om hur Birgitta utövade sina ''inom situations''-tecken. Men tiden gick ändå rätt fort.

Jag träffade min Ida i alla fall efter mötet. Lattekväll as usual, och sen hon ick för några timmar sedan har jag suttit och kollat videor med Mia Skäringer och Filip & Fredrik.

Ja, det är som vi alltid säger att schletna söndagar innebär FF-youtubande. Fast det blev dock på Svt Play. Hahaha, seriöst.

Nu snart efter ett avsnitt av Vem kan slå Filip & Fredrik ska jag bege mig upp till duschen och sedan slockna inför en relativt kort skoldag imorn. Efter det vet jag inte vad som händer faktiskt. Härlig känsla, jag är fri :) Ingenting planerat, ta vara på det, Julia!

Pussar och kramar, mycket bananer
(idag bar jag in ett plåtfat förresten in till Stora Konferensrummet i Älvhögsborg där NIF-mötet var anlagt, som vi skulle ha bananer på. På tal om bananer alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0