Put a painting by my window so you see i'm home


Jag brukar kladda så där på lektionerna ibland, jag tycker det är roligt. Eller inte roligt, men det är liksom skönt att kladda lite. Så började jag måla av Laleh idag, från en bild i tidningen On Track som snälla fina goa Rebecca gav till mig @--))-----
Och den ser inte så lik ut om man jämför. Men täck för den riktiga bilden, och vänstra halvan på teckningen så kan det se ut som Laleh :) Ögonen sitter för glest isär tror jag. På teckningen.

Sedan gjorde jag ett tappert försök till, och då blev resultatet inte lika bra, haha. Men det är Laleh! Och då är det bra.

Kommentarer
Postat av: Becci booooo

Jo du är jätteduktig! :)

2009-03-10 @ 11:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0