Snubbar som i riksdagen

Hej allihopa.
Han är en fubbick, fubbick, ja ja ja, sjunger Timbuktu.
Jag var och klippte mig idag, lite kortare än vanligt och luggen blev klippt. Och färgade i utväxten också. Åh, jag låter som värsta hår-fantasten som går till frissan en gång i månan'. Jag vill inte vara en sån. Jag är ingen sån heller. :)

Jag tog några bilder på min nya ''frisyr'' och laddade upp dom här på, i bloggen men upptäckte sedan vilken tragik det skulle vara att visa upp mitt hår. Jag får sluta med sånt nu.

Hm :)

ANNARS DÅ LIVET? Jag saknar Laleh och längtar till Beyoncé 11 maj och FF's nya program 19 april och Salem 18 april och önskar att det händer något roligt på lovet. Men då ska jag ta tag i muuuuusik, gitarr och allting. Det är ju i och för sig roligt. Roligt, mycket meeeeer, livet!

Måndag, och som vanligt har det inte hänt någonting. Träning hela dagen imorn, längtarrr.
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0