Someday you will understand


Champagne Supernova- Oasis
OC-MINNEN!
Sjukt bra låt

Dans, trots att jag var sjuk i morse. Eller sjuk och sjuk, hängig. Ordet hängig är bra.
Men nu mår jag helt plötsligt bättre igen. Konstigt. Men skönt.
Vill inte vara sjuk när det händer så mycket den här veckan.
Schema:
Tisdag (skola, dans)
Onsdag, skola, elevrådsmöte, plugga spanska med Bark, filmkväll med klassen
Torsdag, skola, kurs i Gbg med elevrådet, gå på Salem al Fakirs signering på Bengans, plugga spanska
Fredag, skola, spanska prov, Nadjas fest
Lördag, dans, Idas födelsedag, hemma på kvällen (aaaah, slappa)
Söndag, workshop med dansen i Uddevalla runt 4 timmar, Laleh på kvällen
LALEH PÅ KVÄLLEN!
Börjar nästan gråta när jag tänker på det. Ni kan inte förstå vad mycket hon betyder för mig. Lilla lilla mig. Stora stora hon, men ändå så liten. Vi alla är vinnare, lalala :)
Nu ska jag kolla tågtider för torsdag och söndag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0