Träning i solen

På dansen idag fick vi köra lite ''styrka'' med barnen, men de är ju bara 7 år så blev inte så mycket. Men efter att ha missat bussjäveln, men ändå kom med den sen, haha, hoppade jag av vid Jätten, köpte tidning och gick promenad hem.

Var jättevarm efter dansen, solen och promenaden hem men hade ändå lust att träna lite eftersom jag vart lite ''sjuk'' denna vecka, och så tråkigt att känna att man missar träning då. Känns som musklerna försvinner om man inte håller de i träning. Haha, det kanske är så?

Jag tog i alla fall en springtur i spåret. Min hals gjorde ganska ont, så jag fick ta lite gå-pauser men det var bra i alla fall. Gjorde mina 220 sitps när jag kom hem, och även 40 armhävningar, varav 20 på fötter. SÅ STOLT! Och en låt med arm-rullningar och så.

Nu har Robinson börjat igen, och ikväll är det så skönt att bara vara hemma och äta massa gött. Ska upp tidigt och dansa imorn.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0