We regret everything

Nu är studiedagen kommen och inatt hade jag en förjävlig dröm. Jag drömde om att det var skolavslutning, jag skulle vara på skolan vid 12-tiden, trodde jag. Klockan tickade, jag sminkade mig hur mycket som helst, men problemet kom när jag inte hade någon klänning att ha på mig. Provade alla möjliga, men ingen ville jag ha. Alla var med öppen rygg och jag hade fått världens största finne på ryggen så jag letade febrilt efter någonting att ha över. Slutade med att jag stod där med min rosa klänning och en kavaj precis innan jag skulle åka, då var väl klockan runt 1, halv 2. Pappa kom in och väckte mig, slutet kom jag aldrig till.

Nu ska jag springa upp och ta en dusch, sedan får jag se vad som händer.
Antingen åker jag bort till Amanda. Sedan i eftermiddag skulle jag till Sören. Ikväll blir det dans i alla fall, det är spikat och klart, love it :)

Och jag börjar få vårkänsla lite granna. Jag kommer ihåg förra våren. Då hade jag så mycket Elin Kling i mitt huvud, haha, jag ville se ut som henne. Jag satt på Espresso House i solen och fikade, och åt deras sallader.

Nu i år vill jag mest lalla på Laleh (3 DAGAR KVAR!) och .. jag vet inte. Det får bli som det blir.
Nu måste jag upp och kolla ifall Amanda har smsat. Håll till godo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0