Where's my kiss goodbye?


Stor lyssning på Take the box med Amy nu. Blir ju så man ryser.
Förresten önskar jag att mina lår var så där bulliga jämt. Hahaha, skrattar åt bilden för jag ser så blyg ut med världens lår. Men lår ska man ha, det är gött.
I skolan, datakunskap, prov i Word nästa vecka.
Lalaaaa
You're so beautifuuul ..
Hej då


Update:
Nej!
Jag var tvungen att göra ett litet miniprov och RGB-lägen och sådant, och jag fick G! 80 p! Bark har skrattat ut mig åt mina dåliga svar på VG & MVG-frågorna. Helvetes piss!
Nu kommer jag ju kanske inte få MVG i datakunskap!
Piss
And although my pride is not easy to disturb
you sent me flying when you kicked me to the kerb

Kommentarer
Postat av: Bambi

Muhaha, jag fick 99 poäng på det :D

2009-03-06 @ 16:38:46
URL: http://bambifuckface.blogg.se/
Postat av: emelie den smarta ;)

När använder man CMYK? man klickar på CMYK och skriver ut haha ;) det var det bästa (fniss) hoho du är så bra julia du berikar min dag :)<3

2009-03-08 @ 00:35:00
URL: http://ebark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0