Alla singeltjejer, sträck upp händerna


Lite lagom seriös bild idag på en fucking REGNIG dag. Igår hade jag världens sommar-feeling, och idag när man vaknar så bara ''...............''. GO SVERIGE, verkligen.
Snart ska jag sticka to the gym. Fan, vad jag får dåligt samvete. I onsdag hann jag inte gymma för pappa och jag skulle på bio. Och vad hände? Man pressade i sig en chokladbit på bion, och pizza när man kom hem! Igår? Gymmet var STÄNGT så det blev massvis med mat istället, på Överby och hos Johanna.

Idag.

Gymmet är öppet, och jag ska äntligen fortsätta mitt mål mot Malena Ernman, hihihi. Men Lindis kommer hit, och jag sa unkefär vid 2-tiden, och då måste man tänka på hur länge man är där och då blir det tight. Vi ska öva på Single Ladies-dansen, hur bra det nu kommer gå med det lilla lilla space vi har här i radhuset. But but, allt löser sig.

Min mjölk är varm, inte gott. Men nu ska jag upp och packa the bag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

singelkillar, räck upp en hand!?!

2009-05-22 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0