I got beauty, i got class, i got style and i got ass


Så jävla nice det kommer bli på uppvisningen då. Jag och Lindis i Diva och Single Ladies. Mm, coolt det.
Fick precis reda på att min morbror Henrik har vart hos en tjej inatt som heter Julia. Gissa när hon fyllde år? 10 NOVEMBER! (som jag alltså). Det tyckte jag var coolt.

Ikväll är det 50årsfest för Ewa som gäller. Blommor (STORA) har inhandlats i vår familj idag. Jag och Victor ska lämna en egen, rar blomma. Och jag har blivit ombedd att skriva kortet. För det är ju jag så bra på, eller hur Bark? :D

Naeeee, om jag ska ta och bege mig till gymmet. Klockan tre ska ju jag och pappa har konsertsittning! Haha, älskar det. Musik musik. Marcus hade rätt i det där quizet på Facebook, jag tycker allt kan lösas med lite musik. lalalal ...

Why don't you love me - Beyoncé
dagens låttips!

Kommentarer
Postat av: hej på dej hej!

Du är bäst på kort, bäst på allt :D hihi och bäst på att fixa min blogg ;) hihi Puss



ps. Lisa är go= Emelie är goast!

2009-05-23 @ 19:56:47
URL: http://friskaviljor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0