In my mind

Nu ropade mamma att jag ska göra salladen. Ååååh mat snart. Sedan promenad med Bark. Resten av kvällen blir hemma, ska upp tidigt imorn för checkning av kläder på Kulturskolan, till föreställningen på tisdag. Sedan till Uddevalla på föreställning. Hemma vid sju någon gång och då ..

ska det förhoppningsvis bli matkväll med lite goa folk hos Johääännie. I DON'T CARE IF I LOOSE MY MIIIIIIND! haha..

Åh, när jag stod i stan i vädret (puss på dig, vädret!!) med Rebecca så kom Sandra förbi, en dansant brud, och sa att ikväll är det typ street-jam-fest i Göteborg, världens danskväll. Håller på till 2 på natten. Omg, verkar så kul :) Ringde Agumm men hon sa dock att det var nästa fredag ..

Åh, jag var på Jätten förut och handlade mat till ikväll. Köpte även en tidning, ToppHälsa. Bra tidning :) Har suttit i solen och läst massa bra tips nu.

BRA SAKER SOM HÄNT IDAG:

- Upptäckt att jag (nästan helt) bytt ut skvallerfuckingtidningar mot tränings-hälsa-tidningar
- Vädret som har inneburit en hel del sommarpepp!
- ToppHälsa! Sikken tidning. Hittade massa goda recept som jag läste för mamma och direkt efter fick jag svaret ''Åh, Julia, kan inte du göra sån mat någon dag då? Jag skulle vara överkycklig om jag hade sån mat på bordet när jag kom hem!''. Absolut, mamma, jag måste hitta tiden bara. Typ bara jag och mamma som vill ha ugnsbakade paprikor och getostsallad med ris till mat. Victor och pappa är .. ja, dom tycker om annat säger jag bara.
- Rebecca, som jag fick låna tröja av till uppvisningen. Riktigt bra, tackkkk!
- Datakunskapprovet som faktiskt gick bra.
- Debatten idag på svenskan som gjorde mig skönt upprörd :)

DÅLIG(A) SAKER SOM HÄNT IDAG:

- Har ju verkligen tyckt att Agnes, artisten, varit så OTROLIGT mallig genom åren, verkligen fått panik på människan. Men när hon imponerade på mig med sin träning och löparanda, haha, så bara jag tänkte ''WOOOOW, cool girl!'' typ. Men nu var det ett reportage om henne i ToppHälsa och hon och jag är ju inte alls lika med mat och träning och sådant!

* Rubriken i artikeln löd ''Små trendiga sallader är inget för mig''. JAG ÄLSKAR SALLADER!!! Dock inga man köper färdiggjorda.
* ''Jag kör styrkepass, tycker det känns så omänskligt vid maskinerna''. Noooo, det tycker inte jag!

Okej, två grejer. Men mitt leende bara försvann mer och mer jag läste artikeln. Jaja. Jag tog kort på det! Men funkar fucking inte att lägga in.

Nu ska jag göra sallad och äta god mat, och spela musikspel som pappa köpt, och njuta av kvällssol och kolla på Berg flyttar in. I löve it. =)

PS. När jag gick från Jätten, läsandes min ToppHälsa, upptäckte jag att jag glömt något. Hahaha, började skratta för mig själv och gick tillbaka. Hade glömt cykeln. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0