It's all in the big blurr, but i think i took som pictures


Haha, vi älskar webbcamera-bilder. ♥ Jossans fina nya, apricos-färgade tröja från gårdagen. Själv kom man hem med en fin, brun-beige kofta som sitter på mig just nu actually.
Åååh, vad jag älskar denna lukt. Det finns ingen godare lukt. Jag köpte en kräm igår. Nej, i fredags. Ja, jag och Jossan var på Jätten och då fanns det lite krämer där, lotions och insmörjning (det är i och för sig samma sak) och sådant, från märket Tropicana. Jag köpte en cocosnöt-kräm. Har alltid, eller i unkkkefär en månad, velat ha en liknande från The body shop som Linda fluffet har haft. Luktar så OTROLIGT gott. Men 165 kr är en SAFTIG summa, men jag tänkte köpa den i alla fall. Men så hittade denna då, otroligt underbara Tropicana, på Jätten för 85 spänn och nu är jag in löööve med den.

Otroligt intressant att läsa 7 rader om en jävla insmörjningskräm.
Johodu.
Men den är så goood. Jag dör snart.
Jag och Jossannn min fina fina tös hade en go dag i Göteborg igår i alla fall. Tog tåget ner vid 1-tiden och gick direkt för att hitta ett lunchställe hungriga som vi var. Solen var framme så vi försökte hitta en go uteservering men det fanns inga passande för oss haha, så vi fastnade för ett ställe som hade satt upp en STOR remsa över hela stället:
''GRILLBUFFÉ 99:-''
YES, det tar vi. Så vi gick in där och satte oss. Tog 50 min (!!) att få in maten, så lite griniga blev vi men vi blev i alla fall mätta som grisar efter en go köttbit, pommes, sallad och massa annat gott. Speciellt eftersom man fick ta sallad innan, under den långa väntningen.

Klara som sprang hittade vi aldrig, det var så mycket folk som sprang hit och dit, 2 mil. Herregud. Omöjligt att hitta :) Så vi tog en liten shoppingtur istället och tog 17.10-tåget hem INTRESSANT

Sedan, haha, så kom vi heeeemmm och då grejade vi lite här hemma, och sedan kom föräldrar och Adam och vi satt lite vid datorn, kollade MELLO och si så där. Sedan far Jossan och Ejdam iväg på en fest uppe i Sandhem, men fick mestadels hjälpa en full gubbe hem till sig, haha. Pinsam gubbe det.

Jossan kom och hämtade sina grejer vid halv 1, och jag slocknade vid halv TVÅÅÅÅ.

Idag är det Kibox och samhällsskrivning som gäller. Måste FANIMEJ få bra på denna nu, så jag kan stoltsera med mitt betyg i samhäll sedan. Samhäll A liksom. Hiho.

Måste även BERÄTTA!
Detta kommer säkert inte hända, men man kan alltid hålla tummarna och pekfingrarna och alla fingrar för att det SKA hända.
Pappa pratade med Fredrik (Filip & Fredrik-Fredrik) häromdagen och han berättade lite att Fredrik skulle äta frukost med Pella just då, och bla bla. Och sedan sa han ''Det kommer en överraskning på söndag''.
Sedan igår så berättade han att Fredrik skulle försöka HÄLSA TILL MIG I KVÄLLENS PROGRAM!!!! Herregud, han kommer säkert glömma det, jag lovar er, men om, OM han gör det kommer jag ju fasiken nästan svimma. Tänk att dom ska bara säga mitt NAMN i direktsändning nästan enbart för att göra mig glad & för att jag älskar dom så mycket!

Jag äter fruktsallad och älskar liiiivet.
Mestadels.

Kommentarer
Postat av: josss

MIN MULLIGASTBULLLMULLL! JAG ÄR IN LÖÖÖÖVE I DIG ;)

2009-05-17 @ 15:20:06
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0