Lord have mercy

Haha, ibland älskar jag min pappa lite extra mycket:

Mail:
........okej , den är svängig,,,,,,,,,,,,jag har resten               längtar efter dig (mycket mys å´filmer i veckan , dvs.... F R I  V E C K A.......AAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOO , lord have mercy !

Frågar alltid mig själv varför han gör så mycket punkter. Och han säger själv att det är för att fylla ut och för att det ser bättre ut. Ja, ska jag sitta så här då varenda gång jag skriver. Hej...............hur mår du idag, bloggen?,,,,,,,,,,,,,,,,,,Vad bra att du mår bra...................................

TRÄNING snart! Medel/station idag, 75 min.

Måste göra klart fan-svenskan sen också. Men datorn är cp och allt på skrivbordet är borta, det finns ingenting. Lyckades på något vis få upp en Internet-sida i alla fall.

Mamma har vart och handlat det jag skrivit upp på inköpslista också :)

Keso & apelsin- blanda ihop det (Pernillas tips:)
Kesella & bär = smoothie (Pernillas tips:)
Avokado

Och vissa kanske tycker det är så malligt att man ska vara nyttig hit och dit, men jag äter det inte för att vara redig. Eller jo, för när jag tränar är det ingen idé att vräka i sig massa godis efteråt. Då kan man ju lika gärna skita i att träna över huvudtaget.  Men jag äter det för att jag tycker det är så otroligt jävla gott. Mycket fräschare och godare, än socker och godis och kakor (usch, bakelser är något jag INTE gillar!) som man bara mår illa av.

Okej, ibland äter jag jättemycket sånt, på helger, och ibland när man är extra sugen i skolan. Men oftast skulle jag kunna köpa sallad då och äta istället, för jag tycker det är såååå gott. Men jag tycker hellre om sallad man gör själv än sallad man köper i plastburkar. För den är lite schleten.

Jag vill göra min egna sallad med mina egna goa grejer i :) Okej, när jag ändå är igång:

JULLS TIPS PÅ VAD MAN KAN HA I SALLAD (OTROLIGT GOTT!):
* Avokado
* Oliver (helst svarta, utan kärnor)
* Medelshavsmix (rart)
* Gurka
* Tomat
* Haloumi
* Mozarella (lägg mozarella-bitarna i balsamico först, så blir det godare smak)
* Fetaost

Sedan kan man ju steka kyckling till. Det brukar jag och Jossan göra. Så himla gott. Då köper vi strimlad kyckling med taco-smak, och det steker man bara.

Mmm .. :)

Nu ska jag äta avokado och packa träningsväskan.
Tjinggggg!

Kommentarer
Postat av: josss

VÅRAN MASTIGA SALLLLAD <3333333333

2009-05-14 @ 23:08:19
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0