You got a big ego


Beyoncés nya musikvideo till ''Ego''
Omg, Bees biceps syns ganska bra i början där. Man ser att hon har muskler, fast samtidigt inte så spinkiga armar, utan lite hull. Fint det!

Imorse var det fyra donnor som satt innan skolan och tog en mysig frukost på Espresso House. Mycket gott var det. Sedan bar det av till samhällen, och då hade vi lektion ute i soliga vädret! På matten blev det ingenting gjort, och sedan var det mat, och sedan tandläkaren.

Så nu är jag rosa i käften. It's cool to flash i pink smile! Jag testade en färg nu, testade lite. Nästa kallelse blir dock i augusti så jag måste gå med detta hela sommaren. Och jag frågade när allting var klart, och då sa dom till hösten ungefär. TJOHO! Ett år bara. Jag fick ju i den i september. Tjoho tjoho.

Just nu är jag jävligt sugen på att bara säga ''kuk kuk kuk'' hela tiden, för TYDLIGEN var inte min text om terrorism MVG-ig nog, så läraren kom fram till mig idag och sa att jag måste skriva om den lite med mer fakta för att jag ska få MVG i betyget. Jävligt bra. Tror han jag ska hinna det eller???
Kuk mycket att göra nu.
Prov i mediakommunikation imorn också. Hej IG!
Boston Tea Party ikväll dock.
Och jag måste åka och träna.
Så nu ska jag skriva samhällen.
Hur JÄVLA BRA DET NU KOMMER GÅ!!!!!!
Orientering fan på onsdag.
Filmen i Rörlig bild ska vara klar på torsdag och vi har spelat in en scen! (!!!!!!!!!!!!!!!!)
Grafen ska jag göra klart på onsdag.
Fotot kan dra sig i röven. Får göra klart fotokompendierna hemma och framkalla allt på torsdag.
Prov i Microsoft Excel på fredag också! Har ju MVG än så länge i datakunskap, men kommer då fan inte få det på Excel-provet. Helvete.

Ja, idag var man glad.

Kommentarer
Postat av: emelie:S

åhh känner lika dant ! kommer verkligen inte hinna! uuhh men vi kommer klara det!<3

2009-05-25 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0